IdUp kLu TaK bEtEmAn TaK SeMpUrNa

Thursday 12 May 2011

kEhIdUpAn Yg TaK TeNtU!

Assalammualaikum,
dear diary.
aku tak tau nak cerita perasaan ak mcm
mne cuti ni...
semua cukup. bab kate om putih "completed!" or kate om mlayu "lengkap!" le.
gumbira
sedih
kecewa
marah
bangga
patah hati
rindu
kesunyian
bosan
heeeemmmm....
semua perasaan yg manusia normal ada senang cita.

first of all
ak nak cita yg gumbira dulu.
baru best sikitkan intro die.. hehe
yang membuatkan aku gumbira sngat cuti nih.
sebab...ak dapat apa yang aku tringin sangat nak sebelum nih!
my lovely mamy dah makbulkan segala hajat yang
terbuku hati sejak azali lagi.
thanks mama..
<3 love u so much.
nina tau cuti ni mama bayak habiskan duit kat nina.
insyaallah one day nina akn bls jasa mama
dngan menunaikan plak hajat mama.
insyaallah!
nak tau ke hape yang aku nak dan dapat??
ce korang teka!
mesti korang nak taukan?
ish...main...main plak bdk nih.. cepuk kang! hehe
ok..ok..merapu suda!
first thing yg ak dpt is make a driving lisence.
second thing is ak dapat beg yang ak edamkan slama ni.
then ak dapat pegi holidays dengan family tercenta!
kitorang pegi KL
actually we go for taked my bro home for his sem break.
who cares right? for me its still holiday bcoz we can
spent time together out of house!
then i can spent time with all my beloved friends at my old school.
we gathering on 'hari koko skolah'
best sesangt jumpa korang sbb ak rindu ssangt kat korang!
hehe^^
okey! that all for my happiness.
mybe i miss to say something either than that.
tak kesahlah! nnt kalau ingt ak cite lain k. hehe

okey!
now time for sedih, patah hati, kecewa,marah.
4 in 1 senang cite.
first thing yang membuatkan ak sedih,kecewa,patah hati n marah sngt is about 'him'
siapakah???
haha
tak payah ak nak mention nme die kat sni tak manis.
lagi pon kalau sebot pon bt sakit hati jer!
cite die mcm nih
time pergi amik abg haritu.
ak ade pasang satu hajat nih.
hopes sesngt dapt jumpa die.
WALAUPUN!
ak tau amatLAH tipis harapan nak jumpa die.
ingt nak ajak pegi lepak kat uptown bwah hotel kami nginap.
hampeh...anta msj tak balas pon.
sakitnyer hati!
takpe...ini hari, migu dan bulan die.
nanti kaw tunggu hari,migu.bulan, tahun aku pulaks!
biar kaw tahu ape yang ak rse kaw bt aku mcm tuh...
jgn kaw cuba taye kenapa ak jadi begitu. huh =[
ya allah... istigfar nina oii! sabo jgn diikotkan sngat hati tu.
ish...ish..ish.
for what are u waiting for him haa?
that why aku rse kesunyian dan ak memerlukan someone tok aku melupakan die.
nina!
tak payah la kaw kejar centa!
biar die datang sendiri!
baru cinta itu besar nilainya.
tuhan dah tentukan kepada siapa kita,dimana kita,dan bila kita jumpa.
heemmm!
ape yang perlu kaw bt ialah muhasabah diri, ingt tuhan, penuhi amalan.
cuba kaw sebokkan diri kaw. pergi kemas barang nak balik kolej tu lagi manfaat dari kau bt benda yg sia-sia.
tapi aku tak tau mcm mne nak hadapi kehidupan aku nnt, ble terpaksa jumpa die lagi.
ya allah kuatkanlah hati hambamu ini.
dah..dah..takmau cita dah pasal ni...kang bikin ak nagis plak.
huhu

tapi ak musykil la.
kenapa ak rase mcm kosong sangt hidup ak nih?
tak penah penahnyer ak rse mcm ni.
munkin terpengruh dngn kwan2 aku yg dah ade pemiliknyer kowt.
ak tumpang hapy dngn korang suma!
hopes korang kekal bersama sidia.
amin~~
*ya allah kau pertemukanlah aku dngan seseorang yg baik bdi bhsanye,
ikhlas menyayangi diriku...sesungguhnyer diriku begitu berharga. amin~~
hehe^^
alah! kaw muda lagi what? buat ape nak piki?
kaw piki mcm mne nak dpt 4flat nnt lagi bagus!
~lalalala~

cuti ni!
boleh kate 70% aku dalam rumah je.
ngandap fb, msk, kemas rumah, crik pasal ngan sibling suma..
haha...mmg sbab xde koje latu.
tapi ak tak kesah sebb kami gado manja je. melawak.
hemm...excited nih. nak blik kolej!
nak stat perah otak blik. dah tepu otak aku ni dahh lme tak berfungsi.
dah bersawang.. hehe
DAN yg pling tak saba nak jumpa all my lovely friends
fatin,
afeerah,
azwa,
ayu,
sal,
yana,
mira,
wana,
my,
sumalah.
wait for me yeah!
rindu nak dengar suara korang suma.
okeylah. dah lewat pagi dah ni.
time for slip!
kalau diizinkan tuhan,nnt kita jumpa lagi.
wasalam
^_^











2 comments:

  1. See you soon ~
    Kalau ase sunyi carilah owg terdekat yg bley kte luahkan perasaan..sometimes..keep it inside is not good you know~hihik.
    mizsye.

    ReplyDelete
  2. miss~sye :: yurp you rigth but that person xjumpa lagik! cuma ade sorang je yg memahami kehendak hati ni... i'm glad that she always besides me.
    see u soon to. :)

    ReplyDelete