IdUp kLu TaK bEtEmAn TaK SeMpUrNa

Thursday 28 October 2010

kenangan sem I di kmpp..

Asalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu......

Hari ini ialah hari terakhir aku bersama semester I di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang. Sekarang seribu satu perasaan yang berbaul-baul dalam hati ini.First happy gile sebab dah abis satu sem belajar.Second takut sebab dah nak masuk sem II yang akan lebih susah,mencabar, dan memerlukan kekuatan hati...

Sem I ni dah banyak mengajar aku tentang kehidupan budak 'U' yang banyak assigment, kerja, quiz dan exam..kat KMPP ni aku terpilih untuk mengambil modul I,mesti korang tak tau kan modal I tu ape kan???haaa...modul I tu ialah aliran sains hayat..thats mean aku belajar biology, chemistry, physics, mathematics...dalam sem I ni kitorang just belajar asas lebih kurang macam SPM dulu tapi dalam sikit....

kat sini aku dapat ramai kawan baru,budak kelas baru yang spoting, best kowt kawan dengan depa semua...haha..heemm....dalam sem I ni juga kami semua kena buat assingment BI first newsbroadcasting then drama..tajuk drama kami ialah 'the shining star' yang diadaptasi dari filem tentang bulan and i'm as a mama...hehe...first time merasa jadi mama....best!!

kat bawah ni aku dah upload serba sikit gambar kehidupan aku kat kmpp ni...tengoklah betapa cerianye kitorang suma...hehe..

DRAMA-ASSIGMENT BI-

KOMPANG DIPALU...
PENGANTIN BARU...
DUDUK BERSANDING TERSIMPUH MALU...
WAKAKA!!

IBU DAN ANAK
-just in drama oke-

MIZAN QU WANA PUTRI

QU & PUTRI


QU YANA ADAH..


SUMA BUDAK PRACTICUM DHP8..
LUV YOU ALL

3 TERUNA IMPIAN GADIS...HAHAHA



LIPAS YERK!!!


NEW PRODUCT OF DOKTOR...HEHE

EXPERIMENT LIPAS...OH TIDAK!!

...YUM-YUM...

PIZA TIME

ATIN QU MIRA YANA


OUTING TO JUSCO S.P

ATIN AZWO HANIM QU

AYU QU ATIN SAL

BUDAK ARAS KESAYANGANKU


MIRA DAN QU

2 comments:

  1. saya baru dapat tawaran ke kmpp.:)

    ReplyDelete
  2. apa yang pelajar bukan bumi pakai tiap hari ketika belajar? dan pada hari pertama non-bumi kena pakai baju kurung?

    ReplyDelete