IdUp kLu TaK bEtEmAn TaK SeMpUrNa

Sunday 24 October 2010

nothing to tell..

First of all,asalamualaikum to muslimin dan muslimat and a very good day to all the readers...i just wanna say so sory bcoz for along time i leave my little blogy alone without any story of my life...(kte speaking pulak arini),hehe..

Seperti semua orang tahu,kehidupan pelajar-pelajar di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang(kmpp) ni yang quite buzy, but always happening(i love that),disinilah aku banyak belajar tentang kehidupan seribu satu jenis manusia,yang mana aku sendiri jarang jumpa sepanjang hidup aku selama 18 tahun dirumah...

Aku berasa sangat bahagia disini disamping rakan-rakan yang sangat aku sayangi yang senentiasa memahami perasaan aku,dan yang paling penting boleh menerima kehadiran aku dari segi fizikal mahupun mental(mental aku yang a little bite crazy ni)hehe...disini aku senentiasa berasa seakan-akan nak meletup perut, kerana terlalu banyak gelak tebahak-bahak.hemm..tatkala aku sedang bercerita tiba-tiba!!jeng...jeng..jeng... dia datang duduk disamping kami semua...siapakah dia??? tut...tut...tut...hehe (kepada anda yang tahu siapakah dia.. zip mulut anda k)hehe...

Its not a good time to story mory about that guys bcoZ ape yang perlu aku buat sekarang ialah study bcoz exam just around a conner(the day after tomorrow je)hehe..
study..study..study guys..don't play play.

i'm so sory because aku tak pandai nak becerita...korang layanlah semua gambar-gambar kat bawah ni...korang tengoklah kanak-kanak riang kmpp yang always happening...hehe




my bestie in kmpp n me



ni budak aras aku







sory guys coz tak banyak gambar, actually ada banyak lagi gambar yang nak diupload tapi malas la banyak kerja....k la nanti kalau ada time lagi aku upload lain...
last but not least good luck for yours exam especially to alls my friend yang bakal menduduki exam...

bye..

i love you all....

No comments:

Post a Comment